Data e postimit: 2011-11-19 12:57:36
Lexime: 12128
Pamje Nga ura-Arthur Miler
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Analize dhe komente mbi dramen
Autori: Okled Rakipi
Shkolla: Gauss
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: okled.rakipi@gmail.com


Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e New York te viteve 50. Ura ne fakt eshte ajo qe lidh luksin dhe jeten e te pasurve te Manhatan me mizerien e Brooklyn(shtepine e emaigranteve). Dhe jane pikerisht ngjarjet e nje familjeje siciliane te sjella na skene si dokument te kushteve te atyre qe lene vendin e tyre ne kerkim te realizimit te endrave.
Edi Karbone personazhi kryesor, është një figurë mjaft komplekse, me një frakturë emocionale tronditëse. Një figurë realiste që ndeshet me problemet sociale në Amerikë. Vihet re kontradikta e ligjit federal amerikan, që nuk i pranon emigrantët dhe të një ligji të pashkruar të komunitetit italian, i cili rreket të ruajë identitetin dhe të ndeshet me vështirësitë eventuale që shfaqen atje. Për njëfarë kohe Edi mundohet t'i përballojë mirë këto përplasje. Por ngec në një çengel, ku mbetet i varur në ndërgjegjen e tij. Është dashuria e paarsyeshme ndaj mbesës së gruas, Ketrinës. Kjo e shkatërron, e varros Karbonen si personalitet.
"Pamje nga ura" është një vepër dramatikisht e fuqishme, aktuale. Tregon problemet e emigracionit, korrent edhe tani në shek. XXI. Një problem për të gjitha vendet e Lindjes. Shqiptarët e sotme janë italianët e shekullit të shkuar, që shkuan në Amerikë dhe i varën shpresat tek Statuja e Lirisë, për të arritur ëndrrën amerikane. Kjo ndodh edhe sot. Fenomene tragjike që shohim tek "Pamje nga ura" i ndeshim gjithë ditës. Nuk i shohim të reflektuara në art, por dëgjojmë ngjarje tronditëse që lidhen herë- herë me emigracionin, jo vetëm në Amerikë, por kudo.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Amerikës Vendi i madh I lirisë Që Kosovës ia hoq robërinë Mik I popujve liridashës Je atdhe ku tiranitë varrosen Liria e Kosoves ...
Autori: Erlind FAHRIU · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Emigracioni
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...




Komentet e fundit!

Emri: ilavjo
Email: ilavjo @gmil.com
Komenti:

Emri: xhovana tile
Email: xhovana.tile@yahoo.com
Komenti: bravo

Emri: katy steiry
Email: artemisa.nisa@gmail.com
Komenti:

Emri: Xhenii
Email: xhenieli@hotmail.com
Komenti: Interesante dhe terhqese... Mjaft bukur...!

Emri: ina
Email: guinarama@yahho.com
Komenti:

Emri: miii
Email: brusi_real@dallavere.com
Komenti: /pockerface



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com